Höstlov

HEJ BLOGGEN! hehe....

Första blogginlägget på några månader, men det är väl aldrig försent antar jag! (Om inte vårt konto raderas från blogg.se kanske)

Jahaja, nu sitter jag här och gottar mig, kolasnören och grey's anathomy går på tv, vilken höstfest! Andra skulle nog kalla det lökigt...men va fasen, vettiga saker kan jag göra någon annan gång.

I måndags besökte jag cosmonova. Ja, inte själv då, jag hade mina tappra vänner Jessica och Nanya med mig, vi hade roligt. Vi såg filmen "Deep sea", ni hör väl bara på namnet hur bra den var, nästa film blir 3D (den är från 5år!!!!), kommer bli häftigt tror jag. Det bästa med besöket på Naturhistoriska riksmuseet var att i och med biljettköpet fick man vandra runt gratis på museet!!! Fett med fest tycker jag.

Ikväll har blondinbella 18års fest på café opera, kul för henne, hoppas det blir roligt.
Nej nu ska jag festa vid tv:n igen, hej!

     EN BRA HÖSLOVSAKTIVITET...hehe





Kommentarer
Postat av: Anna

Jättebra blogg! vi styr upp en bloggträff snart, hoppas ni vill komma!

2008-11-09 @ 22:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0