dålig uppdatering. men sommar.

japp. så var man hemma i stockholm igen, efter en grymt rolig vecka i båstad!! sol, bad och fest azzåh! men ingen tennis ;) vi hade en hel del roliga upptåg för oss. haha.. men de känns rätt skönt att vara hemma & bara ta det lugn i en vecka nu, måste ju trots allt vila upp mig innan grekland. om exakt en vecka ligger jag nog på stranden och steker med alla trevliga greker!

pratade med lovy idag, och ja menar hennes kvällar i fiskebäckskil är inte lite spårade. hörde en hel del skvaller därifrån, och de hade inte varrit fel att ta en sväng dit, men de hinner jag ju inte.
krisse den greken är i redan i grekland, sen kommer hon hem en vecka för att sedan åka till grekland veckan efter. lyx.
mika är en duktig flikka, hon står i grillen på breviksbadet och steker hamburgare, eller ngt annat gott antar jag. måste träffa henne efter jobbet imorrn..!
saknar dom jue. känns som de va fett länge sen vi sågs senast!

yayaa.. nu måste jag sova, resan hem idag har inte varit speciellt kul.

café utsikten

båstad. go natt

E-G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0