6 snabba

image77

(Bilden är tillägnad Jessie!)



image80



         Intervju med Erik Westin;


             6 snabba om julen





Tror du på Jultomten?

Ja, jag tror faktiskt på tomten (säger Erik med drömmande ögon)


Känner du dig stressad inför julen?

Nej det gör jag inte.


Bästa julklappstipset?

Hmm..måste nog vara en gura!


Hur ska du fira din jul?

Jag ska fira min jul med puffen, clara, mams, paps, pia, hendrik, farmor, farfar och carl-gustav här hemma med en stor gran och många klappar.


Bästa filmen att gotta sig med under en mörk decemberkväll?

American pie, lätt!


Och till sista frågan, vad önskar du dig i julklapp?

Asså, jag har alltid problem med den här frågan. Jag brukar vilja ha typ kläder (hehe) eller pengar. Men jag ska köpa en ny gura så jag tror jag ska önska mig lite pengar till den.

Men det e inte så roligt att bara få pengar så jag vet inte riktigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0